JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 4 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
2006-03-11 14:38:58 Nu har jag uppdaterat min loggbok å lagt in några få bilder i ett nytt fotoalbum från Gran Canaria. Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
|
2006-03-06 20:13:16 Syns i maj. Stokköya Skrivet av: Pär Hansers epost |
|
2006-01-13 13:19:01 Tja såg en annons på en pony bottler poseidon för 1000 kr. vid snabba affär.. dock nere i skåne. Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2005-11-19 12:26:29 Skulle du till Hölesjön i morgon? Skrivet av: Michael Jonsson epost |
|
2005-11-19 08:26:36 Tjena! Jag kan ta ner flaskorna på tisdag. Har du fått nåt pris för tryckningen? Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2005-11-15 07:31:54 Hej igen! Jag har en och Jörgen vet jag har en som behöver tryckas. Du kan väl höra av dig när det blir dax. mvh Lennart Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2005-11-14 13:09:26 Hej Joel! Har du fått reda på något kring provtryckninge? Har själv mailat räddninstjänsten i Bollnäs men ite fått något svar än. mvh Lennart Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2005-11-14 06:39:44 Tja.. hur var det i silvberg då??? Blev det nå bilder??? Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2005-11-10 22:20:07 Hej Joel, Så du har skaffat 324 flaska nu. Får se om Christer är sugen på Silvberg på söndag så att jag får djupdyket till AOW. Skrivet av: Michael Jonsson epost |
|
2005-11-07 09:02:46 Tja.. schysst dubbelpaket du fick tag i. Ska vi prova det om jag kommer hem i helgen??? Skrivet av: Henric Olsson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

