Gästbok JOEL KRINGS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 4 av 13.      Totalt 122 inlägg.

2006-03-11 14:38:58
Nu har jag uppdaterat min loggbok å lagt in några få bilder i ett nytt fotoalbum från Gran Canaria.

Skrivet av: Henric Olsson epost 

Foto saknas
2006-03-06 20:13:16
Syns i maj.
Stokköya

Skrivet av: Pär Hansers epost 

2006-01-13 13:19:01
Tja såg en annons på en pony bottler poseidon för 1000 kr. vid snabba affär.. dock nere i skåne.

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2005-11-19 12:26:29
Skulle du till Hölesjön i morgon?

Skrivet av: Michael Jonsson epost 

2005-11-19 08:26:36
Tjena!
Jag kan ta ner flaskorna på tisdag. Har du fått nåt pris för tryckningen?



Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2005-11-15 07:31:54
Hej igen!
Jag har en och Jörgen vet jag har en som behöver tryckas.
Du kan väl höra av dig när det blir dax.

mvh Lennart

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2005-11-14 13:09:26
Hej Joel!

Har du fått reda på något kring provtryckninge? Har själv mailat
räddninstjänsten i Bollnäs men ite fått något svar än.


mvh Lennart

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2005-11-14 06:39:44
Tja.. hur var det i silvberg då??? Blev det nå bilder???

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2005-11-10 22:20:07
Hej Joel,
Så du har skaffat 324 flaska nu.
Får se om Christer är sugen på Silvberg på söndag så att jag får djupdyket till AOW.


Skrivet av: Michael Jonsson epost 

2005-11-07 09:02:46
Tja.. schysst dubbelpaket du fick tag i. Ska vi prova det om jag kommer hem i helgen???

Skrivet av: Henric Olsson epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]