Gästbok JOEL KRINGS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 6 av 13.      Totalt 122 inlägg.

2005-09-19 22:43:53
Djuret som du inte hade riktigt koll på bland dina foton är Sjöros - Tealia felina.

/Lasse

Skrivet av: Lars Hägglund epost 

2005-06-18 13:54:10
Tyvärr hade jag lite "panik" när jag skulle ha dom så det blev ELFA batterier... http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang=se&vat=0&dok=204097.htm

/Z

Skrivet av: Andreas Sannerman epost 

2005-06-03 11:12:45
Hej Joel!

Läste i din loggbog och såg att dyk 62 var låst. Eftersom jag var med så blev jag nyfiken vad vi gjorde under det dyket som inte läpar sig för allmän beskådning. Stilla min nyfikenhet.

mvh Lennart.

PS har anmält mig till resan i höst.

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2005-05-24 13:49:28
Mmm vi säger väl så...

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2005-05-24 09:21:33
hej joel,

känner på mej att krabban som du har har fotat i norge o markerat som rysskrabba/kungskrabba egentligen är en spindelkrabba. kungskrabbans ben är betydligt längre...

mvh,

- mikko, helsingfors

Skrivet av: Mikko Vikkula epost 

2005-05-19 06:47:12
Tja... ska du till Norge?? Är inte nå avis jag e... sitter här i fjollträsk å jobbar jag... en annan har ju inte tid med å ha ett privatliv vettu.... *GRRRR*

Skrivet av: Henric Olsson epost 

Foto saknas
2005-05-18 17:27:58
Ville bara säga GRATTIS du var det 100 inlägget på min gästbok hahahah och du har vunnit en TRAKTOR,,hahahah
japp då är man snart över 100 då, tackar tackar
Och jag är inte ett dugg svart sjuk på att ni ska till Norge!!!
Hoppas att ni få bra dyk och jag e så sotis att jag bara dör.
Madde

Skrivet av: Madeleine Hatunen epost 

Foto saknas
2005-05-10 18:50:39
Jadå kickan e min lilla syster, hon bor väll i Edsbyn nu tror jag . Ja du ser vad världen e liten. Var dyker ni någonstanns där uppe då? inte i Viksjö eller?,heter sjön tror jag.
Man vill ju dyka på lite andra platser nu .
men hälsa flickvännen och ha det
Madde

Skrivet av: Madeleine Hatunen epost 

2005-05-09 20:51:25
ÖHHH var e alla bilderna då??? Sitter å jobbar jag i Årsta... kul va??? NÄÄÄÄÄ.... snart kommer makadamtåget...


Skrivet av: Henric Olsson epost 

2005-04-21 23:28:52
Tjenare, skriver liksom jag skrev till henke... I sommar måste vi åka till Storaxen och prova dyklyckan, här är en länk till en sida med bilder tagna därifrån http://www.dkmasen.nu/bilder/utresor.htm

Skrivet av: Rickard Lindblom epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]