JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 6 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
2005-09-19 22:43:53 Djuret som du inte hade riktigt koll på bland dina foton är Sjöros - Tealia felina. /Lasse Skrivet av: Lars Hägglund epost |
|
2005-06-18 13:54:10 Tyvärr hade jag lite "panik" när jag skulle ha dom så det blev ELFA batterier... http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang=se&vat=0&dok=204097.htm /Z Skrivet av: Andreas Sannerman epost |
|
2005-06-03 11:12:45 Hej Joel! Läste i din loggbog och såg att dyk 62 var låst. Eftersom jag var med så blev jag nyfiken vad vi gjorde under det dyket som inte läpar sig för allmän beskådning. Stilla min nyfikenhet. mvh Lennart. PS har anmält mig till resan i höst. Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2005-05-24 13:49:28 Mmm vi säger väl så... Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2005-05-24 09:21:33 hej joel, känner på mej att krabban som du har har fotat i norge o markerat som rysskrabba/kungskrabba egentligen är en spindelkrabba. kungskrabbans ben är betydligt längre... mvh, - mikko, helsingfors Skrivet av: Mikko Vikkula epost |
|
2005-05-19 06:47:12 Tja... ska du till Norge?? Är inte nå avis jag e... sitter här i fjollträsk å jobbar jag... en annan har ju inte tid med å ha ett privatliv vettu.... *GRRRR* Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
|
2005-05-18 17:27:58 Ville bara säga GRATTIS du var det 100 inlägget på min gästbok hahahah och du har vunnit en TRAKTOR,,hahahah japp då är man snart över 100 då, tackar tackar Och jag är inte ett dugg svart sjuk på att ni ska till Norge!!! Hoppas att ni få bra dyk och jag e så sotis att jag bara dör. Madde Skrivet av: Madeleine Hatunen epost |
|
|
2005-05-10 18:50:39 Jadå kickan e min lilla syster, hon bor väll i Edsbyn nu tror jag . Ja du ser vad världen e liten. Var dyker ni någonstanns där uppe då? inte i Viksjö eller?,heter sjön tror jag. Man vill ju dyka på lite andra platser nu . men hälsa flickvännen och ha det Madde Skrivet av: Madeleine Hatunen epost |
|
2005-05-09 20:51:25 ÖHHH var e alla bilderna då??? Sitter å jobbar jag i Årsta... kul va??? NÄÄÄÄÄ.... snart kommer makadamtåget... Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2005-04-21 23:28:52 Tjenare, skriver liksom jag skrev till henke... I sommar måste vi åka till Storaxen och prova dyklyckan, här är en länk till en sida med bilder tagna därifrån http://www.dkmasen.nu/bilder/utresor.htm Skrivet av: Rickard Lindblom epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

