JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 7 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
2005-04-07 09:06:44 Tja... Har du kollat upp hölesjön??? Är sjukt dyksugen nu.... å nu får helgen komma så man får åka hem å dyka... Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2005-02-22 12:04:44 Tja.. Christer ringde å sa att kamera kostar ca 8500 kr... hmmm nu blev man sugen på å köpa en... Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
|
2005-02-18 07:06:23 Hallå ASG,, jag ska inte skvallra jag lovar. Klart att vi hör av oss om vi kommer upp ,kul att träffa lite andra dykare med, farsan heter Jan-Erik Jakobsson(Viksjöfors tror jag att det heter),syrran Ann.kristin(Kickan) Jakobsson och så har vi Patrik o Linda Jakobsson hon fick en liten unge nyss i unga år deras morsa heter Gunilla rätt så ung. Hoppas att vi ses ha det / MADDE Skrivet av: Madeleine Hatunen epost |
|
|
2005-02-17 08:23:28 Hejsan Edsbyn Han är en rätt stor lille men han har XXL. Vart dyker ni där uppe skulle vara kul att veta,farsan och syrran och lite syskonbarn bor i Edsbyn,Då vet man ju att man kanske kan ta med utrustningen om man åker upp. Madde Skrivet av: Madeleine Hatunen epost |
|
2005-02-02 19:14:02 Hej Joel! Vart tog bilderna från helgens övningar vägen ??? mvh Lennart Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2005-01-31 21:27:46 Tackar, det är alltid skoj att få respons på sina loggar. Jag skriver mest för att jag tycker dety är roligt men t ex. kursdyk försöker jag beskriva så bra som möjligt. Det är alltid intressant att få ta del av andras tankar om en kurs så därför släpper jag till där med lite info. Samma sak gäller incidenter jag råkat ut för. Det är inget att hymla om att man klantar till det. Ibland går det bra, ibland inte. Vi syns i plurret! /Tomas Asp Skrivet av: Tomas Asp epost |
|
2005-01-30 21:34:48 hej igen... hur går det med lampbygget... letar hysteriskt efter saker... vad hade du för dim. på stålet? och är det rostfritt eller aluminium. jag ser att batteriboxen är rostfri, 2mm? men lamphylsan eller vad vi ska kalla den är alu va? claes Skrivet av: Claes Dahlgren epost |
|
2005-01-26 01:18:47 hej kollade med stort intresse på bilderna på ditt hemmabygge av lampa... funkar den bra? och hur mycket kostade den att bygga? claes Skrivet av: Claes Dahlgren epost |
|
2005-01-21 09:53:53 Hej Joel! Vet du när resan planeras? mvh Lennart Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2005-01-20 23:12:48 Thjooo Varit till stokkya 4-5ggr....kan rek stället.... Bäst är dyk från båt....fast ett o annat land dyk från Stora Hamnen funkar bra som natt dyk..... Har bara bott i Stora huset o det funkar bra,,,,,för mig att det kostar 10 Nok att duscha,,,,men kan ha ändras.... Får hoppas att ungarna som hoppade studsmatta har fått munnen tvättad med tvål.....för orden som kom därifrån var inte snälla;) (svenskjävlar jävla svenskar) osv osv... Några frågor så mejla..... mk Skrivet av: Mikael Karlsson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

