Gästbok JOEL KRINGS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 8 av 13.      Totalt 122 inlägg.

2005-01-20 14:23:13
Hej Joel!

Jag har varit på Linesöja( ligger 1mil från stokköja) 7ggr.
Det finns en hel del vrak som är värda att besöka tex/
D/s Treff
M/s Moy
D/s Lita
Mfl.

Både Treff & Moy är utmärkta på dom flesta sjökort+ att dom är bojade!

Djupet varierar ganska mycket.

Treff 38-54m
Moy 22-50+
Lita 35+
Sen finns det ganska många dropp offs stora töreskogar om man är intresserade av det.
Dykcentret är bra i Stokköja & du har tillgång till sllt du behöver(o2,helium)
Har du några frågor så är du vällkommen att ringa. 0703127717 Patrik

Mvh
Patrik


Skrivet av: Patrik Hokkanen epost 

2005-01-11 14:10:55
Kolla in!
http://www.f-net.nu/dykning/dyklankar.asp

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2005-01-11 13:21:28
Har du snackat med Christer ang. isdyket?? När på söndagen ska vi vara där?? Kl. 10 måste väl vara lagom va?? Vi får väl se vad som händer.

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2004-12-02 21:36:52
Sharm El Sheik har jag varit på två ggr, men Hurugada skall vara bra. Inte köp dyk. Det är bättre att köpa dyk på plats. Finns svenska dykcenter där nere som man får kolla läget hos. Det är alltid svårt att veta vad som är bra eller inte. Jag dök på ett Sweiziskt dykcenter SUBEX. Dom var mycket bra. Bra material och bra attityd. I övrigt så dyker alla dykcenter på samma dykmål i Röda Havet. Är nog bra med bokad resa om ni inte väljer "liveonboard" med boende, mat och dyk. Kolla med svenska dykresearrangörer. Lycka till //Ulf

Skrivet av: Ulf Nilsson epost 

2004-11-23 16:05:27
Tja nu har jag ändrat min presentation här på dykarna lite grann. Fick ångest när du varit så seriös med den.

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2004-11-23 11:57:03
Tja när sak vi såga isen å dyka då??? Eller vill du bara angla?

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2004-11-07 18:36:14
Tjenare!!! Idag bommade du ett riktigt roligt dyk i Norrsjön... Snacka om att du hade kunnat fota fisk, det fanns det nämligen överflöd av där!!! Ha det!! Hoppas du nyktrat till...

Skrivet av: Rickard Lindblom epost 

2004-10-29 11:10:53
Hej Joel!
Har du tittat på Bollnäs dykklubbs sida. Nu har dom ett eget dykforum. kolla här.

http://www.bsdk.org/forum/index.php

mvh Lennart

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2004-10-15 08:54:56
Snygg lampa Joel. Hoppas den kommer att funka bra.

Skrivet av: Lennart Larsson epost 

2004-10-14 09:22:08
mitt lampbygge är ett riktigt lågbudget... inte mycket att visa... har lea som avstannat lite då jag har min robust lampa som uppfyller mina krav..

Skrivet av: Thomas Lundström epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]