JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 8 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
2005-01-20 14:23:13 Hej Joel! Jag har varit på Linesöja( ligger 1mil från stokköja) 7ggr. Det finns en hel del vrak som är värda att besöka tex/ D/s Treff M/s Moy D/s Lita Mfl. Både Treff & Moy är utmärkta på dom flesta sjökort+ att dom är bojade! Djupet varierar ganska mycket. Treff 38-54m Moy 22-50+ Lita 35+ Sen finns det ganska många dropp offs stora töreskogar om man är intresserade av det. Dykcentret är bra i Stokköja & du har tillgång till sllt du behöver(o2,helium) Har du några frågor så är du vällkommen att ringa. 0703127717 Patrik Mvh Patrik Skrivet av: Patrik Hokkanen epost |
|
2005-01-11 14:10:55 Kolla in! http://www.f-net.nu/dykning/dyklankar.asp Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2005-01-11 13:21:28 Har du snackat med Christer ang. isdyket?? När på söndagen ska vi vara där?? Kl. 10 måste väl vara lagom va?? Vi får väl se vad som händer. Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2004-12-02 21:36:52 Sharm El Sheik har jag varit på två ggr, men Hurugada skall vara bra. Inte köp dyk. Det är bättre att köpa dyk på plats. Finns svenska dykcenter där nere som man får kolla läget hos. Det är alltid svårt att veta vad som är bra eller inte. Jag dök på ett Sweiziskt dykcenter SUBEX. Dom var mycket bra. Bra material och bra attityd. I övrigt så dyker alla dykcenter på samma dykmål i Röda Havet. Är nog bra med bokad resa om ni inte väljer "liveonboard" med boende, mat och dyk. Kolla med svenska dykresearrangörer. Lycka till //Ulf Skrivet av: Ulf Nilsson epost |
|
2004-11-23 16:05:27 Tja nu har jag ändrat min presentation här på dykarna lite grann. Fick ångest när du varit så seriös med den. Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2004-11-23 11:57:03 Tja när sak vi såga isen å dyka då??? Eller vill du bara angla? Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2004-11-07 18:36:14 Tjenare!!! Idag bommade du ett riktigt roligt dyk i Norrsjön... Snacka om att du hade kunnat fota fisk, det fanns det nämligen överflöd av där!!! Ha det!! Hoppas du nyktrat till... Skrivet av: Rickard Lindblom epost |
|
2004-10-29 11:10:53 Hej Joel! Har du tittat på Bollnäs dykklubbs sida. Nu har dom ett eget dykforum. kolla här. http://www.bsdk.org/forum/index.php mvh Lennart Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2004-10-15 08:54:56 Snygg lampa Joel. Hoppas den kommer att funka bra. Skrivet av: Lennart Larsson epost |
|
2004-10-14 09:22:08 mitt lampbygge är ett riktigt lågbudget... inte mycket att visa... har lea som avstannat lite då jag har min robust lampa som uppfyller mina krav.. Skrivet av: Thomas Lundström epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

