Gästbok JOEL KRINGS GÄSTBOK    skriv inlägg

sida 9 av 13.      Totalt 122 inlägg.

2004-10-09 08:14:17
Hej såg ditt lampbygge men såg inget lamphuvud? Har själv hållit på med en lampa men har inget lamphuvud som jag tycker är tillräckligt bra..

Skrivet av: Janne Thor epost 

2004-10-05 07:35:22
Tack å tack för att du rättade till mina felaktiga namn i fotoalbumet... Börjar bli gammal vettu...

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2004-10-03 17:21:52
Tja. Vart så jädra avis på dina fotoalbum så jag la in några bilder från min kurs bara för å få ett album jag å. =)

Skrivet av: Henric Olsson epost 

2004-10-03 17:21:22
Tja. Vart så jädra avis på din bilder så jag la in några bilder från min kurs bara för å få ett album jag å. =)

Skrivet av: Henric Olsson epost 

Foto saknas
2004-10-03 13:15:25
Hej! Såg i ett inläg att du köpt en ny Sporasub Zenix för 1200:-. Jag är på jakt efter något liknande och tänkte kolla i vilken affär du köpte den?

Skrivet av: Karin Jortby epost 

2004-09-10 23:05:36
Hallå Joel!!! Om det är en svart SL4:a så var det min polare som tappade den på ca 30meters djup. Hör av dig om det är den du hittat så kan han ju alltid få ett sista foto på den??!!! mvh Henke Nilsson

Skrivet av: Henrik Nilsson epost 

2004-09-01 19:43:06
Ska se om jag kan lägga ut några bilder i mitt fotoalbum

Jens


Skrivet av: Jens Albinsson epost 

2004-09-01 15:41:47
Hej Joel
Gods tjockleken är 2 mm diametern är 125 mm invändigt det är svetsat i botten längden på canistern är 360 mm 500 kr inkl frakt o 2 st Agros PG 11 genomförningar

Jens



Skrivet av: Jens Albinsson epost 

2004-08-31 23:06:45
Jag har rostfria rör i den diametern , Agros genomförningar PG 11 har jag också , sen har jag ett batteri pack som är svetsat o färdigt i botten

Ring eller maila

Skrivet av: Jens Albinsson epost 

2004-08-24 12:58:42
Tja rycker det i avtryckarfingret nå då??

Skrivet av: Henric Olsson epost 


[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]