JOEL KRINGS GÄSTBOK skriv inläggsida 9 av 13. Totalt 122 inlägg.
|
2004-10-09 08:14:17 Hej såg ditt lampbygge men såg inget lamphuvud? Har själv hållit på med en lampa men har inget lamphuvud som jag tycker är tillräckligt bra.. Skrivet av: Janne Thor epost |
|
2004-10-05 07:35:22 Tack å tack för att du rättade till mina felaktiga namn i fotoalbumet... Börjar bli gammal vettu... Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2004-10-03 17:21:52 Tja. Vart så jädra avis på dina fotoalbum så jag la in några bilder från min kurs bara för å få ett album jag å. =) Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
2004-10-03 17:21:22 Tja. Vart så jädra avis på din bilder så jag la in några bilder från min kurs bara för å få ett album jag å. =) Skrivet av: Henric Olsson epost |
|
|
2004-10-03 13:15:25 Hej! Såg i ett inläg att du köpt en ny Sporasub Zenix för 1200:-. Jag är på jakt efter något liknande och tänkte kolla i vilken affär du köpte den? Skrivet av: Karin Jortby epost |
|
2004-09-10 23:05:36 Hallå Joel!!! Om det är en svart SL4:a så var det min polare som tappade den på ca 30meters djup. Hör av dig om det är den du hittat så kan han ju alltid få ett sista foto på den??!!! mvh Henke Nilsson Skrivet av: Henrik Nilsson epost |
|
2004-09-01 19:43:06 Ska se om jag kan lägga ut några bilder i mitt fotoalbum Jens Skrivet av: Jens Albinsson epost |
|
2004-09-01 15:41:47 Hej Joel Gods tjockleken är 2 mm diametern är 125 mm invändigt det är svetsat i botten längden på canistern är 360 mm 500 kr inkl frakt o 2 st Agros PG 11 genomförningar Jens Skrivet av: Jens Albinsson epost |
|
2004-08-31 23:06:45 Jag har rostfria rör i den diametern , Agros genomförningar PG 11 har jag också , sen har jag ett batteri pack som är svetsat o färdigt i botten Ring eller maila Skrivet av: Jens Albinsson epost |
|
2004-08-24 12:58:42 Tja rycker det i avtryckarfingret nå då?? Skrivet av: Henric Olsson epost |
[« Föregående] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [Nästa »]

