Apollo och kon tiki puhket ingen bra kombo

(Läst 2 210 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Lite klagomål!
Har åkt till Patong med Apollo. Bokade där igenom en dyktur till Similan Island. Allt verkade ok och betalade.
Men!!
När det var dags så kom bussen 45 min sent. Kon tiki:s båt hann åka.
De skickade mig med en annan båt som skulle köra ifatt deras. Ok tänkte jag.
Men när vi kom ifatt så var de deras snorkelbåt. Men va fan jag ska ju sportdyka och inte snorkla.
De på båten försöker och får ta på deras dykbåt. Men den är full och apollo har tydligen gjort fel och det har blivit missförstånd mellan kon tiki kao lak och kon tiki puhket och apollo. Suck.
Inge dykningen för mig. Hela dagen går åt. Kommer hem till hotellet kl 2015 efter att ha gått de sista 4km för chauffören fattar typ inte engelska och hittar inte folks hotell.

Pratar med med apollo och de säger att jag ska få tillbaka mina pengar. De kan betala mellanskillnaden till ett annat dyk om jag vill.

Ringer upp de på eftermiddagen och frågar om de kan bjuda på en ny dyktur till phiphi så man får något dyk här i Thailand innan man åker hem. Det kunde de. Men sedan när allt är planerat så får jag ett sms att det kommer kosta ca4500 bath.

Jaha. Nu ska jag betala för dyket igen.

Är inte sur på Kon Tiki. De gjorde allt vad de kunde för att fixa det.

Fan blir så besviken på Apollo

Gustaf Anveland
Gustaf Anveland 2012-12-19 12:55:33
35 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Apollo och kon tiki puhket ingen bra kombo Gustaf Anveland 2012-12-19 12:55
svara Sv: Apollo och kon tiki puhket ingen bra komboGustaf Anveland2012-12-19 13:01
svara Sv: Apollo och kon tiki puhket ingen bra komboLudek Hendrych2012-12-19 15:28
svara Sv: Apollo och kon tiki puhket ingen bra komboMartin Quensel2012-12-19 18:42
svara Sv: Apollo och kon tiki puhket ingen bra komboThomas Brutar2012-12-19 20:24
svara Sv: Apollo och kon tiki puhket ingen bra komboMattias Ekholm2012-12-20 06:55

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: