Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)

(Läst 1 949 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Antagligen århundradets fånigaste fråga, men jag är av någon obskyr anledning väldigt nyfiken på detta, om man vill ha top åf thä lina kvalitetsmässigt vilken snorkel är det då som gäller?

(Använder detta redskap ganska mycket som komplement därav frågan, har en enklare men ja... Vilken är mest state of fasion i prylhomosammanhang om man vill ha den som är bäst, he he. ) Om ni förstår frågan. :)

Är det en för eller nackdel med blåsventiler och skit? (Har aldrig provat så jag vet inte eftersom jag alltid använd old scool rör, just ny en "custom" av tillsågat PVC rör (Edit, ja jag har mätt dimmensioner inna jag tillverkade den och jag lever än vad det verkar ännu efter ett antal säsonger i vattnet med den, men den är ju inte vidare state of fassion eller vad man skall säga... ha ha! :) ))

Nå, men för att vara seriös så önskar jag mig en som tål kyla och mekanisk påverkan utan att spricka så lätt om man råkar ställa något på den av misstag osv .

Foto saknas
Erik Winther 2014-03-04 17:25:08
65 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :) Erik Winther 2014-03-04 17:25
svara Sv: Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)Ulf Ståhlnacke2014-03-04 17:51
svara Sv: Sv: Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)Anders Vilhelmsson2014-03-04 18:03
svara Sv: Sv: Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)Erik Winther2014-03-04 19:11
svara Sv: Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)Markus Gustafsson2014-03-04 22:40
svara Sv: Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)Niclas Andersson2014-03-05 04:04
svara Sv: Sv: Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)Anders Vilhelmsson2014-03-05 10:54
svara Sv: Fånig fråga men jag går bet,välja snorkel? :)Ludek Hendrych2014-03-05 11:29

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: