Jippi vilka dyk i Thailand *ironisk*

(Läst 1 628 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Jaha... då är jag åter hemma i ett kallt sverige efter 11 dagar i Vietnam och Thailand.
Resan var kanon och jag såg verkligen fram emot att få göra ett par dyk kring Koh Tao/Koh Samui.
Vi var fem i gänget som skulle dyka och alla var laddade till tusen. Vi var nyktra kvällen innan och gick till sängs tidigt för att vara pigga och glada dykdagen.
När vi kom ner till speedboaten på Koh Samui låg havet spegelblankt och vädret var kanon.
Men, det ändrade ju sig.. När vi var strax utanför Koh Phangan öppnade sig himlen och våghöjden ökade till ca. tre meter. Det regnade inte lite, utan det fullkomligen vräkte ner. Sikten var max hundra meter.
Ja, där satt vi och guppade en timme eller så tills de beslutade att vi måste vända. Båtföraren verkade ha noll koll på hur han skulle hitta tillbaka, men till slut skymtade vi Koh Samui igen.
Dykdagen som vi sett fram emot blev istället en dvd-film på hotellrummet. Suck...

Vi skulle göra ett nytt försök nästa dag, men även den turen blev inställd. Och sen var det såklart dags att åka hem.
Det är ju såååååå jäkla typiskt!!!!!!
Ja, jag ville bara gnälla av mig lite..

Foto saknas
Daniel Sjödin 2005-03-08 10:23:12
387 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Jippi vilka dyk i Thailand *ironisk* Daniel Sjödin 2005-03-08 10:23
svara Sv: Jippi vilka dyk i Thailand *ironisk*Karl-Johan Holmstrand2005-03-08 11:41
svara Vad va det jag sa......Peter Klarin2005-03-10 22:43
svara Sv: Jippi vilka dyk i Thailand *ironisk*Martin Blomqvist2005-03-08 14:41
svara Sv: Jippi vilka dyk i Thailand *ironisk*Jonas Fransson2005-03-09 19:52
svara Sv: Jippi vilka dyk i Thailand *ironisk*Öie Lindeberg-Lindvet2005-03-10 16:18

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: