Parkamrat...

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Under ett dyk på King Cruiser i Thailand fick vi med oss en RD vars namn jag numera glömt! Under de första 10 minutrarna var jag lite irriterad på honom för att han alltid låg en bit ovan till höger om oss men när han alltid låg där c:a 3-4 M ovan oss så vande jag mej och fortsättningsvis när jag tittade upp efter honom där och han alltid var på samma inbördes plats lät jag honom vara där! När vi kom upp i båten frågade jag honom vad han höll på med där nere och fick då till svar att han tyckte att han var mindre erfaren än oss och låg däruppe för att inte göra slut på luften för fort eller dra på sej för mycket kväve så att hela gruppen skulle få gå upp pga honom! Till saken hör att "vi" var jag och en DM som jobbade där samt att RD:n skulle börja jobba med oss så ingen var nån betalande gäst! Att han var och såg ut som en riktig HD huligan gjorde det hela bara mer förvånande och ändrade min syn radikalt på dem(till det positva)! Vad vill jag få sagt med detta då? Nja! Inget egentligen bara det att det finns folk utan erfarenhet men med mycket hjärna och vilja att samla på sej erfarenhet på ett bra sätt!

Mike Wessely
Mike Wessely 2003-05-25 22:38:00
120 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Parkamrat... Mike Wessely 2003-05-25 22:38
svara Sv: Parkamrat...Filip Kalinski2003-05-26 00:30
svara Sv: Sv: Parkamrat...Henning Schmidt2003-05-26 09:14
svara Sv: Sv: Sv: Parkamrat...Filip Kalinski2003-05-26 12:45
svara Sv: Sv: Sv: Sv: Parkamrat...Östen Petersson2003-05-26 14:51
svara Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Parkamrat...Mike Wessely2003-05-26 16:46
svara Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Parkamrat...Andreas Fries2003-05-26 17:20

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: