Segla i Franska Polynesien/Tahiti i Oktober

(Läst 1 481 gånger.)

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Hej!
Är du intresserad av att åka med och segla i Franska Polynesien och bland dess öar i oktober/november?
Jag är med i en seglingsklubb som via en av våra kontakter började arrangera en resa på 17 dagar i FP.
När allt var på plats i stort sett droppade de som var intresserade i början av det hela och lämnade 3 av oss som skulle med hängandes där med långnäsa. Det finns just nu två stora katamaraner bokade och varje katamaran tar 8 personer.
För att det skall bli en resa av det hela, som är någorlunda billig, måste det vara minst 8 personer som deltar, annars springer kostnaden iväg för mycket.

Den tyska researrangören vi varit i kontakt med är vana att även arrangera dykresor så det går lätt att göra om denna seglingsresa till en kombinerad dykresa, vilket givetvis också är vårt syfte med resan. Vår ambition är att göra minst 2 dyk om dagen.

Den som är intresserad av att få mer information kan höra av sig på min mailadress marco@cdg.nu så skall jag förmedla all info jag har från researrangören. Har du andra frågor så lämna gärna ett telefonnummer så kan vi ta det muntligen då det lätt annars blir att skriva en massa.

Mvh,

Marco

Marco Christensen
Marco Christensen 2011-08-05 08:44:24
38 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Segla i Franska Polynesien/Tahiti i Oktober Marco Christensen 2011-08-05 08:44
svara Sv: Segla i Franska Polynesien/Tahiti i OktoberKent Bengtsson2011-08-05 11:14
svara Sv: Sv: Segla i Franska Polynesien/Tahiti i OktoberMarco Christensen2011-08-08 08:36
svara Sv: Sv: Sv: Segla i Franska Polynesien/Tahiti i OktoberKent Bengtsson2011-08-08 20:00
svara Sv: Segla i Franska Polynesien/Tahiti i OktoberMarco Christensen2011-08-09 14:39
svara Sv: Segla i Franska Polynesien/Tahiti i OktoberMarco Christensen2011-08-19 10:26
svara Sv: Sv: Segla i Franska Polynesien/Tahiti i OktoberMarco Christensen2011-09-13 19:12

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: