wikibaserad Dykopedia igång...
(Läst 1 131 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Utan att ha organiserat något alls så har jag nu lagt upp en wikibaserad Dykopedia. Ett ställe där man kan bidra med sina vyer hur saker och ting ska göras. Ingen redaktion! Bara att bidra! Anledningen är en diskussion på "den andra siten" om SSDFs dykpraxis.
Än så länge har jag bara skapat två sidor, shortcuts och vrakdykning, men det går bra att börja bidra direkt till sidan.
Jag citerar min egen text från sidan:
"Det här är en helt öppen "dykpraxis" eller beskrivning av metoder,utrustning,medicin etc. Allt som har med dykning att göra. Det är helt ok att redigera texten. Observera att alla bidrag till Dykopedia är att betrakta som utgivna under GNU Free Documentation License (se Wikipedia:copyright för detaljer). Om du inte vill ha din text redigerad och kopierad efter andras gottfinnade så skall du inte skriva någon text här. Du lovar oss också att du skrev texten själv, eller kopierade från public domain eller liknande fri resurs.
LÄGG ALDRIG UT UPPHOVSRÄTTSSKYDDAT MATERIAL HÄR UTAN FÖRFATTARENS TILLÅTELSE!
OBSERVERA ATT DE RÅD SOM GES HÄR INTE PÅ NÅGOT SÄTT GARANTERAS VARA OFARLIGA. ALLT DU ANVÄNDER HÄRIFRÅN GÖR DU PÅ EGEN RISK. Om du har en annan vy hur saker och ting ska göras, ge gärna din vy istället för att ta bort andra vyer. "
Sidan finns än så länge på:
www.lmdyk.se/mediawiki-1.5.6/
För övrigt kommer menyer etc att uppdateras eftersom, än så länge är det huvudsidan som är uppdaterat.
Mvh
Mikael
|
Mikael Andersson | 2006-02-27 18:43 |
![]() | Fredric Sanabria | 2006-02-27 19:19 |
![]() | Mikael Andersson | 2006-02-27 22:33 |
![]() | Mikael Andersson | 2006-02-28 18:33 |
![]() | Nils Möllerström | 2006-02-28 22:44 |
![]() | Mikael Andersson | 2006-03-01 14:27 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik: