SVAR: Någon som vet nåt om Hitra & dykning i Norge

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Jag dök på Hitra sommaren -99. Det var mycket bra dykning där. Det fanns dock i princip inga bra vrak, så det var naturdyk som gällde. Dykcentret vi var på hade en egen restaurang och drevs av en kille som hete "Didrick". Han var väldigt trevlig, men faktiskt INTE så där "morsamt" pratsam som i alla fall jag är van vid att norska dykare är. Har dock fått höra att han sålde hela klabbet för att blidka sin flickvän, som sedan ändå dumpade honom (women!). Därför är jag inte säker på om nya ägaren också driver det som ett dykcenter. Det finns kanske fler dykcenter på Hitra. Hursom helst var det på Hitra väldigt gott om krabba, plattfisk, marulk, kammusslor & kattfisk för den som gillar att plocka upp sin egen middagsmat.

Olle Welander
Olle Welander 2001-11-28 09:52:00
226 postningar

mail 

Du måste vara inloggad för att skicka mail!

Visa alla svar

Huvudinlägg Någon som vet nåt om Hitra & dykning i Norge Robert Frances 2001-11-27 15:03
svara SVAR: Någon som vet nåt om Hitra & dykning i NorgeTherese Luthman2001-11-27 17:47
svara SVAR: SVAR: Någon som vet nåt om Hitra & dykning i NorgeRobert Frances2001-11-28 12:29
svara SVAR: Någon som vet nåt om Hitra & dykning i NorgeOlle Welander2001-11-28 09:52

«TILLBAKA

Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:

Svar: