Grovt off-topic
Du måste vara inloggad för att skicka mail!
En PADI-dykare i lermiljö måste väl räknas som bogrävande djur, å då e det fri dropp från hålor han/hon har gjort. Dessutom får man ersätta bollen om den förloras i det bogrävande djuret, vilket lär hända om djuret är där för att samla golfbollar. Regel 25-1.
Sådetså.
/paragrafgolfaren
|
Niklas Jacobsson | 2002-02-04 14:15 |
![]() | Mattias S | 2002-02-04 14:16 |
![]() | Stefan Mattsson | 2002-02-04 14:20 |
![]() | Mattias S | 2002-02-04 14:22 |
![]() | Stefan Mattsson | 2002-02-04 14:31 |
![]() | Torbjörn Karlsson | 2002-02-04 17:27 |
![]() | Stefan Mattsson | 2002-02-05 11:20 |
![]() | Torbjörn Karlsson | 2002-02-05 11:56 |
![]() | Magnus Olofsson | 2002-02-04 18:56 |
![]() | Mattias S | 2002-02-04 14:48 |
![]() | Magnus Olofsson | 2002-02-04 18:59 |
![]() | Robert Rundqvist | 2002-02-05 11:19 |
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: