Tankte avsluta detta inlagg
(Läst 298 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Som jag sade tidigare. Jag tackar for alla inlagg och svar.
Skall fortydliga mig lite. Jag har ett max-djup pa 74 meter och detta var ett bounce-dive ner och upp igen. Som jag ocksa sade sa vill jag veta mera innan jag fortsatter med det jag haller pa mig, eller i vissas mening sluta upp helt.
Jag vill aterigen saga att detta ar helt inom min fritid och detta ar ingenting som nagon av mina studenter far forklarat for sig nar jag haller kurser.
Jag vet att manga av er ar mycket mer utbildade an mig inom dykning och jag respekterar eran askit.
For er som laser om mina certifieringar och dyk sa handlar det nu om ca 1000 dyk med 100 certifierade studenter bakom mig.
Jag dyker nastan varje dag och har gjort sa i tva ars tid sen jag borjade jobba som DM och Instruktor. Nar jag borjade dyka var det for mig nagonting annorlunda och spannande. For mig kan jag pressa mina granser (aterigen pa min fritid) nar jag dyker.
Kanske att jag later lite korkad (av alla er som inte har ett battre inlagg an att kalla mig ett troll) sa vill jag jamfora dykning med bilkorning. Manga sager sig sjalv kunna klara av att kora over 110kmh och aven upp till 180kmh pa en vag med 110 som grans. Kan handa att en del inte klarar av och da med dodlig utgang. Om de som bestammer att med en grans pa 110kmh ar optimalt med hansyn till kunskap och utrustning sa varfor gor inte alla det och vi kan sanka dodsiffrorna i trafiken... varfor gor folk det anda, jo precis som jag sade innan att pressa granser?
Sa visst tror jag att det ar nagon pa detta forum som har gatt djupare an mig pa luft men inte har mage att saga sa
Jag ber om ursakt for att jag skapat en viss agitation bland medlemmar har. Jag vill aterigen saga till er som dyker att dyk pa det ni tror pa och det ni ar utbildade till.
Dyk sakert och kor forsiktigt
Tack
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: