Mitt svar från kundtjänst var inte lika bra
(Läst 829 gånger.)Du måste vara inloggad för att skicka mail!
Klart bättre än det var jag fick idag som rörde om man har problem med att identifiera SD-kort i kameran (inte mitt problem):
"Hi Par,
Sorry to hear that your SD card is not being recognized. Please try formatting the SD card in the camera if you haven’t done so already. Keep in mind though that this will delete all the contents off of your SD card. If you can and want to, use a card reader to try saving the contents off of your SD card to your computer before reformatting.
Here’s a link to an article that explains how to format your SD card in your HERO3. If the camera displays “NO SD” or “SD ERR” after reformatting the card in the camera, please try formatting the card on your computer. You can do this with Disk Utility on a Mac. If you’re on a Windows computer, you can format by right-clicking the SD card, then clicking “Format”.
Once you format the card, you should be good to go. If you can’t format the card, then it could be corrupted. Please contact your SD card manufacturer for further assistance.
Please let me know how it goes.
Many Thanks"
Länken till artiklen gick till http://gopro.com/support/articles/formatting-sd-card-with-hero3
Jag upprepade min fråga om att det handlade om att kameran låste sig och undran om hur problemet med brända 64GB kort har fortlöpt och har inte fått något mer svar ännu.
Dyk Väl!
Pär Ahlgren
«TILLBAKA
Svara på detta inlägg
Vi ber dig följa de riktlinjer som beskrivs under Netiquette. Rubrik:
Svar: